Reklamacje

 

Otrzymałeś uszkodzony produkt?

Zgłoś reklamacje do działu obsługi klienta

kontakt@kwiatwymis.pl

 

 

Reklamację produktu z tytułu rękojmi możesz zgłosić, jeżeli przed upływem 2 lat od dnia otrzymania produktu stwierdzisz, że jest on uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem. Przyjmiemy i rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni od jej zgłoszenia. Potrzebujemy do tego produktu, który chcesz zareklamować, wypełnionego formularza reklamacyjnego oraz dowodu zakupu towaru w sklepie smyk.com – np. fakturę. Prosimy też o określenie oczekiwań – obniżenie ceny, zwrot środków, naprawa, wymiana na produkt wolny od wad.

 

Gdzie zgłosić reklamację?

KwiatowyMiś – Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. Adamowicza 4
05-530 Góra Kalwaria
z dopiskiem “Reklamacja”.
 

Rozpatrzenie reklamacji 

Dla każdej pozytywnie rozpatrzonej reklamacji – zgodnie z Twoim wyborem wymienimy towar na wolny od wad, zwrócimy środki, naprawimy lub obniżymy jego cenę, chyba, że naprawa lub wymiana na nowy będą niemożliwe lub wymagać będą nadmiernych kosztów (np. jeśli nakład zakupionego przez Ciebie towaru zostanie wyczerpany). 
W takim przypadku masz prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

Uprzejmie informujemy, że Klient może skorzystać z pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej lub jednej z organizacji społecznych, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów np. Federacji Konsumentów. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach  lub na stronach internetowych rzeczników konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, właściwych organizacji społecznych oraz pod adresami dostępnymi na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: